אימהות קרייריסטיות יש לא מעט, וזה נפלא לראות זאת, משום שבהחלט ניתן לשלב בין הורות לבין קריירה ולמצוא את האיזון בין שניהם. עם זאת, יש לא מעט נשים שטוענות ששמירה על שגרת טיפוח יציבה, לצד ההורות והקריירה הענפה, כמעט ואינה מתאפשרת. ובכן, הרשו לנו לחדש לכן – יש לא מעט פתרונות טיפוח מעולים שמתאימים גם לשגרת חיים עמוסה ואינטנסיבית. אז מי אמר שאי אפשר להיות גם אימהות נהדרות, גם קרייריסטיות וגם מטופחות?

טיפוח עור הפנים

עור הפנים הוא אחד האזורים החשובים ביותר בשגרת הטיפוח, משום שהפנים הם כרטיס הביקור שלנו. אבל איך תדעו אילו תכשירים חשובים יותר ואילו פחות? ובכן, נתחיל בלספר שקולגן הוא החלבון האחראי על נראות העור, והחל מגיל 30, ייצור החלבון בגוף הולך ומאט. לכן, על מנת לשמור על מראה העור, רצוי להשתמש בקולגן, כשיש מגוון רחב של אפשרויות. פה נעצור להמליץ על קפסולות קולגן של חברת קולגן פלוס, שמעניקות לא מעט יתרונות, ובין היתר משפרות את גמישות העור, ועשויות לסייע במראה הקמטים בעור הפנים.

ניקוי עור הפנים הוא חשוב במיוחד, גם אם אתן לא נוהגות להתאפר. כיום, יש מגבונים ייעודיים שמכילים את כל הרכיבים האידיאליים לניקוי הפנים במהירות. אם תעדיפו פתרון קצת יותר טבעי, נמליץ להשתמש בשמן קוקוס ובצמר גפן. את הניקוי כדאי לבצע לאחר המקלחת או בסוף היום.

ואיך תזינו את העור בלחות ותשמרו על מראהו? נכון, זמן לקרמים, פילינגים ומסיכות פנים כנראה שאין לכן, אבל תוכלו לרכוש סבון מוצק/נוזלי שכולל בתוכו גרגירים, ולרחוץ את הפנים במהלך המקלחת. אתן כבר שם – לא תשקיעו 30 שניות לניקוי העור? עם היציאה מהמקלחת וספיחת המים שנותרו על העור, תוכלו למרוח סרום מזין ואיכותי שיעניק לכן לחות במהלך הלילה.

אימהות קרייריסטיות: שגרת טיפוח יכולה להתאים לחיים הדינמיים שלכן!

טיפוח עור הגוף

לא נלאה אתכן בסיפורים על פילינגים לעור, ואיך הם תורמים להסרת התאים המתים, אבל כן נמליץ להשתמש בליפה בזמן המקלחת משום שהליפה עושה פעולה דומה, ובין כה וכה אתן מסתבנות, אז במקום להשתמש בידיים, רכשו ליפה איכותית וטובה.

קרמי לחות? ובכן, אם אין לכן זמן, טוב לדעת שישנם סבונים על בסיס שמנים, שיזינו את העור שלכן בלחות כבר במהלך המקלחת. לא רק שזה חוסך בזמן, זה גם נעים, והריח… נשאר גם ביום למחרת.

אל תזניחו את כפות הרגליים

לעיתים מצטבר עור יבש על כפות הרגליים, מה שמקנה מראה שאינו אסתטי, ובמקרים מסוימים זה גם לא נעים ולא נוח. רכשו אבן לשיוף העור, ושייפו את האזור היבש לפחות פעם אחת בשבוע במהלך המקלחת. שימו לב שמדובר באבן פשוטה שניתן לרכוש בכל פארם, ולא בסכין להסרת עור (באופן כללי סכין אינה מומלצת משום שהיא עשויה להחמיר את מצב העור לטווח הרחוק).

לפני השינה כדאי למרוח קרם רגליים ולגרוב גרביים, על מנת שהלחות תחדור לעור ותעניק לכפות הרגליים מראה רך ונעים.

שנסכם?

אפשר לשמור על שגרת טיפוח בסיסית וקלילה, גם אם יום העבודה שלכן ארוך, וגם אם אתן אימהות לילדים. כיום יש מגוון רחב של פתרונות מעולים, שיאפשרו לכם לשלב את שגרת הטיפוח במסגרת הפעולות הבסיסיות של היום (כמו מקלחת), ומבלי לבזבז על כך זמן יקר.