החלטה לגבי הקמה של עסק בעבור הורים צעירים היא החלטה לא פשוטה, הן בשל המרכיב המקצועי והן בשל המרכיב האישי הכרוך ביציאה לדרך חדשה, כאשר אתם צריכים לדאוג לילדים קטנים. על מנת לסייע לכם להגשים את החלום, בחרנו באמצעות היועץ העסקי יוסי שינובר להעניק לכם את כל הדגשים החשובים, לטובת פתיחת עסק ברגל ימין. מוכנים? בואו נתחיל!

קבלת ייעוץ עסקי

יצירת קשר עם יועץ עסקי עוד בשלב הראשון של הקמת העסק היא חיונית בעבור הורים. למעשה, התפקיד של היועץ הוא לספק הכוונה בכל ההיבטים של הקמת וניהול עסק, החל ממחקר שוק ופיתוח, ועד תכנון פיננסי ושיווק. יועץ מומחה יכול לסייע לכם כהורים וכיזמים לקבל החלטות ולהימנע מטעויות נפוצות. יוסי שינובר מסביר כי ייעוץ עסקי יכול להיות צעד חשוב עבור הורים ששוקלים להקים עסק. המעטפת של הייעוץ מסייעת בפיתוח תוכנית עסקית, תורמת לזיהוי הזדמנויות מימון ומספקת תמיכה שוטפת. על ידי עבודה עם יועץ עסקי, תוכלו לא רק להגדיל את סיכויי ההצלחה, אלא גם לקבל החלטות מושכלות לגבי העסק.

תוכנית עסקית

תוכנית עסקית כתובה היטב היא חיונית לכל עסק. התוכנית צריכה לכלול מידע מפורט על המטרות, האסטרטגיות והתחזיות הפיננסיות. תוכנית כמו זו יכולה לשמש כמפת דרכים עבור העסק שלכם, גם בטווח הקצר וגם בטווח הרחוק. יוסי שינובר מציין כי פתיחת עסק כהורה דורשת תכנון, מחקר והכנה קפדניים, בעקבות היבטים אישיים. על כן, יצירה של תוכנית עסקית היא בעלת השפעה חיובית על היכולת לתכנן מראש, ובכך להפחית את הסיכויים לטעויות.

הפרדת חשבונות

עוד לפני שאתם מתחילים להקים את העסק, צריך להפריד את החשבון האישי מהחשבון הענק. כאשר לכם כהורים יש חשבונות נפרדים עבור העסק, זה יכול מקל על המעקב אחר הוצאות העסק וההכנסות, וניהול תזרים יציב. בנוסף, הפרדת החשבונות עוזרת להגן על הנכסים האישיים מפני התחייבויות הקשורות לעסק. החזקת חשבונות נפרדים מסייעת גם בכל הקשור לשליטה על התקציב. אתם יכולים לעקוב אחר כמות הכסף שיוצאת על הוצאות אישיות לעומת הוצאות עסקיות, ובכך לשמור על איזון גם בתקציב המשפחתי וגם בתקציב העסקי.

 

 

בידול עסקי

יצירת בידול היא המפתח בעבור כל עסק לבלוט בשוק תחרותי כמו היום. לפני שאתם פותחים עסק, חשוב להתמקד בבידול המוצר או השירות מהמתחרים בשוק. בשביל ליצור בידול עסקי איכותי, צריך להקפיד על מחקר שוק הנועד כדי לזהות את הצרכים של קהל היעד, כמו גם לבצע חקר מתחרים. זה יעזור לכם לפתח מוצר או שירות העונה על הצרכים של הלקוח, ובהתאם לכך גם ליצור מסרים שיווקיים, כחלק מהבנה כי בידול הוא חלק חיוני בתהליך ההקמה.

נוכחות חזקה ברשתות

נוכחות מקוונת חזקה מקלה על לקוחות פוטנציאליים למצוא את העסק. הכוונה בנוכחות דיגיטלית מתייחסת לאתר אינטרנט, פרופיל מעודכן במדיה החברתית וכן הצטרפות לקבוצות של בעלי עסקים במדיה החברתית. כאשר יש לכם נוכחות חזקה במדיה הדיגיטלית, יש לכם את ההזדמנות להציג את הערכים המנחים אתכם כמו גם את הייחודית של העסק. בנוסף, בכך תוכלו ליצור תדמית מותג עקבית בכל הערוצים, מה שיסייע לטובת בניית יחסים עם לקוחות.

לסיכום

הסקירה אותה הצגנו לכם כאן מהווה הזדמנות לקבל את הכלים שדרכם תוכלו לא רק להגדיל את סיכויי ההצלחה, אלא גם לנקוט בפעולות שיניבו לכם את הביטחון לפעול, ולהצליח בגדול.