אם עד לפני מספר שנים המחשבה על מעבר למדינה אחרת לטובת התקדמות מקצועית הייתה שמורה בעיקר בעבור עובדי הייטק ועובדי רפואה, כיום כל אחד ואחת יכולים ליצור עתיד חדש ומזהיר בעבורם ובעבור בני המשפחה. בעידן גלובלי שבו ניתן לעבוד מכל מקום ובכל חברה, ניתן בהחלט לומר כי מדובר בהזדמנות יוצאת דופן בעבורכם ליצור התקדמות מקצועיות מעבר לים. אחד מהיעדים המובילים שזוכים לביקוש אדיר מצד הקהל הישראלי היא קנדה. מדוע קנדה היא היעד הבא שלכם ומה חשוב לדעת רגע לפני שאתם אורזים את המזוודות עם בני הזוג והילדים? להלן הפרטים.

קנדה – מדוע כדאי לעבוד דווקא שם?

האחות הקטנה של ארה"ב הצליחה בעשורים החולפים ליצור קדמה טכנולוגית, חינוכית ותרבותית מהבולטות בעולם. קנדה ידועה בתור אחת מהמדינות המובילות באישור של ויזות לעובדים זרים, כולל עובדים ישראלים שהפכו עם השנים לחלק בלתי נפרד מהנוף הקנדי. יחד עם זאת, חשוב להבין כי תהליך הקבלה למקומות עבודה במדינה חייב  להתבצע בצורה מסודרת ועוד מהארץ, כל זאת מתוך מטרה לקבל ויזת עבודה המקנה אפשרות לשהייה לתקופה של שנה עם אפשרות להארכה. מומחים שיעזרו לכם למצוא עבודה במהירות ובאופן חוקי מהווים את הדרך הטובה והבטוחה ביותר לטובת הכנה ואיתור של מעסיקים אשר יעניקו לכם לא רק הזדמנות לפתוח דף חדש אלא גם איכות חיים יוצאת דופן, אותה רבים מהישראלים המתגוררים במדינה מכירים היטב. כאמור, קנדה נחשבת למדינה ידידותית מאוד למהגרים ועדות לכך ניתן למצוא במספרים שרק הולכים וגדלים בשל היותה של קנדה מדינה ליברלית המעניקה גם לעובדים זרים תנאים סוציאליים מלאים הכוללים בין היתר ביטוח בריאות לצד חיי חברה ותרבות מהטובים בעולם.

מה חשוב לדעת לגבי עבודה בקנדה?

בעבור ישראלים שרוצים לפתוח דף חדש במדינה, ניתן בהחלט לומר כי הקרקע כבר מוכנה. בקנדה חיים אלפי ישראלים אשר הקימו קהילה אוהדת וחמה שמעניקה לתושבים החדשים מעטפת אוהבת לכל אורך הדרך, החל מאיתור של בתי ספר לילדים ועד פעילויות משותפות בזמן החגים. זאת ועוד, השוק הקנדי הוא שוק המאפשר לכל בעלי המקצועות החופשיים להתברג ולקבל משכורות גבוהות, לעיתים כפול שלוש מהמשכורת הנהוגה כאן בישראל. בנוסף, בקנדה פועלות כמה מהחברות והארגונים הגדולים בעולם אשר מעניקים לעובדים תנאים מצוינים כולל סבסוד של מגורים וכן אפשרויות קידום נרחבות. על כן, מדובר בהזדמנות יוצאת דופן בעבורכם ליצור לעצמכם עתיד במדינה שהכריזה על עצמה כמדינת הגירה כמו גם כזו שאיכות החיים היא ברמה גבוהה מאוד. עם זאת, רשויות המדינה אינן רואות בעין יפה מהגרים שמנסים לעבוד ללא אשרה חוקית ועל כן אם תיתפסו כאשר עובדים ללא ויזת עבודה מסודרת אתם עלולים למצוא את עצמכם עם קנס גבוה לצד עונש מאסר. ישראלים שנתפסו עובדים קיבלו גם חותמת שחורה שמונעת מהם להיכנס לקנדה, ארה"ב ואוסטרליה ועל כן אסור להתחכם אלא לבצע את התהליך בצורה מסודרת וזאת ע"י יצירת קשר עם חברת השמה המתמחה בתחום.

לסיכום

קנדה מהווה ללא ספק יעד מועדף לעבודה בשל תנאי מחייה מצוינים, משכורות גבוהות וכן שפע של אפשרויות בילוי – מוזיאונים, מועדונים, מרכזי תרבות, פארקים וכמובן חופי הים שמושכים מאות אלפי תיירים מדי שנה. בשביל להגשים חלום בדמות התקדמות מקצועית לא צריך לחשוב רחוק אלא ליצור קשר כבר עכשיו עם חברה מובילה בתחומה אשר תדע לספק לכם את המעטפת המלאה – החל מאיתור מעסיק הרלוונטי לתחום העיסוק שלכם ועד הסדרת המעמד החוקי, באמצעות ויזת עבודה.